چگونه می توان فروش سایت خود را افزایش دهیم؟
امروزه یکی از درگیریهای فکری مدیران این است که چطور میتوانند محصولات خود را به فروش برسانند، همچنین میخواهند که با راهکارهای فروش بیشتر آشنا شوند.
امروزه یکی از درگیریهای فکری مدیران این است که چطور میتوانند محصولات خود را به فروش برسانند، همچنین میخواهند که با راهکارهای فروش بیشتر آشنا شوند.
تاثیر سئو بر برندینگ به حدی است که تا زمانی که جستجو گر یک کلمه (نام برند) را بالا نیاورد از اعتبار کافی نزد کاربران بر خوردار نیست. بیش از یک میلیارد وب سایت در اینترنت فعال هستند؛ این بدان معنی است که تقریبا هر کار تجاری، چندین کسب و کار مشابه رقیب دارد. در حقیقت هدف برند این است که شما بتوانید مخاطبان زیادی را به خرید تشویق کنید.
ممکن است که خیلی از افراد بگویند که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت نیازی به کارت ویزیت نیست چرا که بسیاری از ابزار های دیجیتال می توانند قدرتمند تر و تاثیر گذارتر باشند. اما آنچه باید گفت این است که ابزار قدیمی هنوز کاربردهای خاص خودشان را دارند. کارت ویزیت در واقع وظیفه اطلاع رسانی اولیه و دادن شماره تلفن و نشانی را بر عهده دارد.
در این مقاله قصد داریم که شما را با تفاوت بازاریابی و برندینگ آشنا کنیم شما با خواندن این مقاله به راحتی میتوانید به تفاوت این دو واژه پی ببرید و کسب و کار خود را با دقت بیشتری گسترش دهید.
ابتدا با تعریف مختصری از بازاریابی و برندینگ مقاله را شروع خواهیم کرد:
این موضوع تازه ای نیست!! نکته ای که برای شرکت های بازاریابی در این زمینه اهمیت دارد، داشتن یک برند عالی است . موضوع برندینگ، که امروزه مورد توجه همه شرکتها قرار گرفته نکته قابل اهمیتی است که باید روی آن دقت داشت. میتوان گفت که امروزه برندها حتی بدون تبلیغات هزینه زا هم می توانند ذهن و قلبِ مردم را تسخیر و بازار را از آن خود کنند. هزینه کردن، داشتن فرصت و انرژی بر روی نام تجاری همچنین پیشی گرفتن از سایر رقبا کار بسیار دشواری است.
بسیاری از رهبران و مدیران، تنها در زمان تغییر به معماری برند توجه دارند به عنوان مثال در زمان هایی مانند: برندسازی مجدد، مالکیت و... درحالیکه که معماری یک برند یکی از مواردی است که در تمام زمان¬ها باید آن را مورد توجه قرار داد، نه فقط در یکسری بازه زمانی خاص.
امروزه بازاریابی ویروسی موضوعی داغ در تبلیغات است. این یک پیغام است که مانند ویروس از یک فرد به فرد دیگری با انگیزه افزایش کسب و کار گسترش می یابد. بازاریابی ویروسی در مورد تکنیک های بازاریابی به منظور افزایش آگاهی برند بر اساس شبکه اجتماعی است.
ممکن است برایتان جالب باشد که مفهوم برند، تنها برای اینکه شما در بین مخاطبان و مشتریان دیده شوید، نیست! بلکه برند شما می تواند موجب تغییرات و واکنش های حیرت انگیز بسیاری در مغز مردم شود.
مزایای بازاریابی دهان به دهان